Nr sprawy O.III.341-2/07/12
Ogłoszenie o zawarciu umowy
Informujemy o zawarciu umowy na realizację zadania:
Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2012/2013
Uzasadnienie wyboru wykonawcy:
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierował się kryterium – cena 100%.
Wybrano ofertę firmy:
Miejskie Przedsiębiorstwo Taksówkowe 919 Sp. z o.o. ul. Reja 19,
09-402 Płock
Wartość i data zawarcia umowy:
Umowa zawarta 21 sierpnia 2012r., cena za 1 km podany w SIWZ
- 9zł.
Na realizację zadania w całym roku szk. zaplanowano kwotę
25 632 słownie: dwadzieścia pięć tysięcy sześćset trzydzieści dwa złote.
Brudzeń Duży, 24 lipca.2012 r.
O.III.341-2/07/12
Zamawiający:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym
09-414 Brudzeń Duży
tel./fax (...)24 260 42 81
http:/ www.brudzen.pl
e-mail: ug_brudzen@interia
Wszyscy uczestnicy postępowania
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) Zamawiający: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w Płocku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:
Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2012/2013
Wybrana została do realizacji zamówienia oferta, którą złożył Wykonawca:
Miejskie Przedsiębiorstwo Taksówkowe 919 Sp. z o.o. 09-402 Płock, ul. Reja 19
I.Wykonawca j/w złożył niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki w niniejszym postępowaniu i uzyskał liczbę punktów – 10 pkt.
Cena oferty wybranej: 9,00 zł za 1km
II. Na przetarg wpłynęła 1 oferta następującego Wykonawcy (wg numeracji
ofert):
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena ofertowa |
Liczba otrzymanych punktów w kryterium CENA = 100 % |
1. |
Miejskie Przedsiębiorstwo Taksówkowe 919 Sp. z o.o. 09-402 Płock, ul. Reja 19 |
brutto 9zł |
10pkt |
Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie od 03 września 2012r. do 28 czerwca 2013 r.
IV. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się jedynym kryterium, którym jest CENA . W kryterium tym Wykonawca mógł maksymalnie otrzymać 10 punktów.
V. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego
zamówienia – nie wcześniej niż 6 sierpnia 2012 r. w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.
Zatwierdził :
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
Otrzymują:
1. Wykonawcy j/w. 3. Tablica ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym 4. A/a. |
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Brudzeń Duży: Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i
opiekę nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym
2012/2013
Numer ogłoszenia: 235468 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły i opiekę nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do Gimnazjum w Brudzeniu Dużym oraz opiekę nad tą uczennicą w czasie przewozu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-414 Brudzeń Duży, Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 09:30, miejsce: 09-414 Brudzeń Duży, Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym(budynek gimnazjum).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Małkiewicz Teresa
- Data udostępnienia w BIP: 2012-10-04
- Informacja zaktualizowana przez: Małkiewicz Teresa
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-04 12:26:27
- Liczba odsłon: 970
- Historia dokumentu: