Informacja dot. zawarcia umowy
Zamawiający informuje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego dla postępowania w trybie przetargu nieograniczonego RGR.ZP.271.21.2012 „Przebudowa i remont kotłowni zabytkowej części szkoły podstawowej i przedszkola w Brudzeniu Dużym” pomiędzy Gminą Brudzeń Duży a Panem Sylwestrem Szczutowskim – reprezentującym firmę AM-BIM Sylwester Szczutowski Stare Boryszewo 16, 09-410 Płock może zostać zawarta przed upływem terminu, o którym mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (5 dni lub 10 dni tzn. w sytuacji, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp, nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
Zawarcie umowy nastąpi w dniu 09 lipca 2012 roku w Urzedzie Gminy w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.
============================================================================
Brudzeń Duży dn. 29.06.2012 r.
W przetargu nieograniczonym RGR.ZP.271.21.2012 „Przebudowa i remont kotłowni zabytkowej części szkoły podstawowej i przedszkola w Brudzeniu Dużym” Oferta nr 1 złożona przez Pana Sylwestra Szczutowskiego – AM-BIM Sylwester Szczutowski Stare Boryszewo 16, 09-410 Płock – za cenę brutto 48 571,58 zł , Oferta uzyskała 100% tj. 10 pkt. została wybrana do realizacji.
Zamawiający działając zgodnie z art.91 pkt. 1 i 2, ustawy Prawo zamówień publicznych, które mówią, że Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz kryteriami oceny ofert są cena albo cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia tj. w niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny była najniższa cena. Oferowana przez Wykonawcę cena jest najniższa.
W postępowaniu przetargowym Oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Oferta nr 1 złożona przez Pana Sylwestra Szczutowskiego – AM-BIM Sylwester Szczutowski Stare Boryszewo 16, 09-410 Płock – za cenę brutto 48 571,58 zł , Oferta uzyskała 100% tj. 10 pkt.
Oferta nr 2 złożona przez Pana Andrzeja Jankowskiego – Firma Handlowo Usługowa „JANBUD” Andrzej Jankowski ul. 15-go Sierpnia 17, 87-605 Tłuchowo – za cenę brutto 85 739,61 zł , Oferta uzyskała 56,65 % tj. 5,66 pkt.
Oferta nr 3 złożona przez Pana Cezarego Borowskiego – Zakład Budowlano –Remontowy „Czar-Bud” spółka cywilna ul. Otolińska 21, 09-407 Płock – za cenę brutto 78 437,82 zł , Oferta uzyskała 61,92 % tj. 6,19 pkt.
Przewodniczący Komisji przetargowej Kierownik zamawiającego
/-/ Paweł Krzemiński /-/ Andrzej Dwojnych
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Następujące zmiany dokonano w SIWZ:
Rozdział III pkt. 4 ppkt. 1a winno być:
osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , przy czym osoba
wskazana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy winna
udokumentować również co najmniej 2- letnią praktykę zawodową na budowie
przy obiektach zabytkowych i przedłożyć opinię właściwego Konserwatora
Zabytków.
Rozdział VIII pkt 6 winien być termin - 20.06.2012
Rozdział IX pkt. 1 i 2 winien być termin - 20.06.2012
Numer ogłoszenia: 196306
- 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 182736 - 2012 data 31.05.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, fax. 24 2604081.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
- W ogłoszeniu jest: 1) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, t.j. a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ..
- W ogłoszeniu powinno być: 1) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, t.j. a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , przy czym osoba wskazana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy winna udokumentować również co najmniej 2- letnią praktykę zawodową na budowie przy obiektach zabytkowych i przedłożyć opinię właściwego Konserwatora Zabytków.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: 15.06.2012 godzina 11:00 miejsce Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 sekretariat.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży: PRZEBUDOWA I REMONT KOTŁOWNI ZABYTKOWEJ CZĘŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ I PRZEDSZKOLA W BRUDZENIU DUŻYM
Numer ogłoszenia: 182736 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I REMONT KOTŁOWNI ZABYTKOWEJ CZĘŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ I PRZEDSZKOLA W BRUDZENIU DUŻYM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1. roboty rozbiórkowe w kotłowni 2.2. zwiększenie wysokości pomieszczeń kotłowni 2.3. fundamenty F1,F2 2.4. wzmocnienie filarka ściennego 2.5. nadproża N-1,N-2,N-3 2.6. Konstrukcja ramowa R-1; R-2 2.7. posadzka betonowa w pom. 01 i 02 2.8. studzienka schładzająca 2.9. stolarka okienna i drzwiowa (EI 30) 2.10. studzienka okienna + schody na gruncie Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia robót w oparciu o system organizacyjny, zapewniający ciągłość funkcjonowania poszczególnych pomieszczeń obiektu i wyeliminowania wszelkich zakłóceń w pracy przedszkola. Uwaga: Jeżeli w dokumentach przetargowych dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający nie ogranicza możliwości zastosowania przez Wykonawcę urządzeń i materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych od opisanych. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 4500000-1; 45262600-7; Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i STWiOR. Niniejsza specyfikacja może być przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (24) 260 40 23 , cena SIWZ - 100 zł. 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.00-7, 45.40.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 400 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w : BS MAZOWSZE W PŁOCKU O/BRUDZEŃ DUŻY Nr 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, tzn. prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem,
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, t.j. a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej . 2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, t.j. dwa zadania - obejmujące roboty budowlane w obiektach kubaturowych o wartości min. 50 000 zł.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 Referat Rozwoju Gminy i Rolnictwa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz__przebudowa_kotlowni__brudzen31-05-2012.doc
projekt_budowlany_kotlowni__w_pdf31-05-2012.rar
przedmiar_robot_-_kotlownia31-05-2012.pdf
wzor_umowy_zal.5_przebudowa_kotlowni_brudzen31-05-2012.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2012-07-02
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-02 14:06:06
- Liczba odsłon: 1550
- Historia dokumentu: