Zawiadomienie dotyczące rozstrzygnięcia postępowania
 
Komisja rozstrzygająca postępowanie dot. przetargu nieograniczonego na „ Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla  Przedszkola w Sikorzu w ramach projektu - Przedszkole-akademią wiedzy i umiejętności ”została powołana Zarządzeniem nr 99/11 Wójta Gminy Brudzeń Duży z dnia 19.12.2011 r.
W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta złożona przez:
1.      Panią Katarzynę Krajewską Sklep Spożywczo – Przemysłowy Sikórz 126,
09-413 Sikórz
Cześć I – Wykonawca oferuje kwotę   30.042,04 zł brutto
Cześć II – Wykonawca oferuje kwotę   19.391,40 zł brutto
Cześć III – Wykonawca oferuje kwotę   11.451,44 zł brutto
Cześć IV – Wykonawca oferuje kwotę   15.636,03 zł brutto
Cześć V – Wykonawca oferuje kwotę   8.822,35 zł brutto
Cześć VI – Wykonawca oferuje kwotę   9.620,57 zł brutto
Cześć VII – zamawiający przewidział  kwotę   1.548,67 zł brutto
Cześć VIII – zamawiający przewidział  kwotę   2.887,50 zł brutto
Kwota oferowana  przez Wykonawcę  dla całości zamówienia to 99.400,00 zł brutto.
 
Zamawiający działając zgodnie z art.91 pkt. 1 i 2, ustawy Prawo zamówień publicznych, które mówią, że Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz kryteriami oceny ofert są cena albo cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia tj. w niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny była cena. Oferowane przez Wykonawcę ceny w częściach od I do VIII  są najniższe, więc tym samym zostały wybrane do realizacji.
 
 
Przewodniczący Komisji przetargowej                                           Kierownik zamawiającego            
            /-/ Paweł Krzemiński                                                              /-/ Andrzej Dwojnych
 
 
 
Brudzeń Duzy dn. 29.12.2011 r.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Sikorzu w ramach projektu pn. Przedszkole - akademią wiedzy i umiejętności
Numer ogłoszenia: 341251 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 024 2604013, faks 024 2604023.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Sikorzu w ramach projektu pn. Przedszkole - akademią wiedzy i umiejętności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Sikorzu pow. płocki woj. mazowieckie. Część 1. Dostawa mięsa i produktów mięsnych, w tym mięso wieprzowe, drobiowe, wyroby wędliniarskie; Kod CPV: 15.10.00.00-9 Część 2. Dostawa różnych artykułów żywnościowych; w tym przetworzone warzywa i owoce, oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, produkty przemiału ziarna i produktów skrobiowych, cukier i produkty pokrewne, produkty mączne, różne produkty spożywcze; Kod CPV: 15.80.00.00-6 Część 3. Dostawa produktów mleczarskich, w tym mleko, śmietana, masło produkty serowarskie, produkty mleczarskie; Kod CPV: 15.50.00.00-3 Część 4. Dostawa warzyw i owoców świeżych, w tym ziemniaki, warzywa, owoce, pieczarki, kapusta kiszona i ogórki kiszone Kod CPV: 03.22.00.00-9 Część 5. Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich, w tym świeże owoce i wyroby piekarskie i ciastkarskie Kod CPV: 15.81.00.00-9 Część 6. Dostawa mrożonych warzyw, owoców i potraw, Kod CPV: 15.89.60.00-5 Część 7. Dostawa ryb, Kod CPV: 15.20.00.00-0 Część 8. Dostawa jaj, Kod CPV: 03.14.25.00-3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki za spełnione poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy) według wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki za spełnione poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy) według wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki za spełnione poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy) według wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki za spełnione poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy) według wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki za spełnione poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy) według wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu oraz Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki). Na podstawie art. 93 ust 1a PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brudzen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży pok. nr 6 lub pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu oraz Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki). Na podstawie art. 93 ust 1a PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i produktów mięsnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych, w tym mięso wieprzowe, drobiowe, wyroby wędliniarskie; Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I-VIII..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa różnych artykułów żywnościowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych; w tym przetworzone warzywa i owoce, oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, produkty przemiału ziarna i produktów skrobiowych, cukier i produkty pokrewne, produkty mączne, różne produkty spożywcze Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I-VIII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, w tym mleko, śmietana, masło produkty serowarskie, produkty mleczarskie Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I-VIII..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców świeżych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych, w tym ziemniaki, warzywa, owoce, pieczarki, kapusta kiszona i ogórki kiszone. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I-VIII..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich, w tym świeże owoce i wyroby piekarskie i ciastkarskie Kod CPV: 15.81.00.00-9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich, w tym świeże owoce i wyroby piekarskie i ciastkarskie. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I-VIII..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mrożonych warzyw, owoców i potraw,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw, owoców i potraw, Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I-VIII..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa ryb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa ryb mrożonych. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I-VIII..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa jaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa świeżych jaj kurzych Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I-VIII..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


SIWZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-01-27
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-26 10:38:02
  • Liczba odsłon: 1005
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4995132]

przewiń do góry