Brudzeń Duży, dnia 30.09.2009 r.

Nr sprawy PP. 341-8 / 09

 

 

 

 

 

OFERENCI

– wg rozdzielnika

 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

           

                Na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.)Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. ZBIORNIK RETENCYJNY WODY UZDATNIONEJ O POJ. V = 50 M3 W SIECIENIU , gmina Brudzeń Duży, pow. płocki, woj. mazowieckie” wybrana została najkorzystniejsza oferta.

Wybrano ofertę nr 2 złożoną przez:

Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji

09-200 Sierpc, ul. Sucharskiego 8/45

 

z ceną ofertową brutto: 118 732,24 (słownie złotych: sto osiemnaście tysięcy siedemset trzydzieści dwa złotych 24/100).    

Uzasadnienie wyboru:  oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.

 

Zgodnie ze SIWZ w wyznaczonym terminie zostało złożonych 5 ofert.

 

Punktacja ofert ważnych przedstawiała się następująco:

Oferta nr 1:

Firma „BARTOSZ” Sp. j.

Bujwicki, Sobiech, Cybulko

15-399 Białystok, ul. Sejneńska 7

Otrzymana punktacja – 8,21 pkt

Oferta nr 2:

Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji

09-200 Sierpc, ul. Sucharskiego 8/45

Otrzymana punktacja – 10,00 pkt.

 

Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, ustala się termin podpisania umowy o wykonaniu zamówienia na dzień 08.10.2009r., godz. 10.00, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży

 

                                                            Z poważaniem

 

 

 

 

Rozdzielnik:

1. Firma „BARTOSZ” Sp. j.
    Bujwicki, Sobiech, Cybulko

    15-399 Białystok, ul. Sejneńska 7

2. Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji

    09-200 Sierpc, ul. Sucharskiego 8/45

3. a/a

 

 

 

.......................................................................................................

Brudzeń Duży, dnia 02.08.2009 r.

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zadanie p.n: Zbiornik retencyjny wody uzdatnionej o 

                poj. V=50 m³ w Siecieniu, gm.Brudzeń Duży, pow.płocki, woj.mazowieckie.

              

Stosownie do art. 38 ust.2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. –  Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity - Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) , udzielamy odpowiedzi na zgłoszone przez wykonawcę zapytania:

Pytanie 1

Czy fundament pod zbiornik zaprojektowano betonowy bez zbrojenia stalą?

Odpowiedź

Tak. Fundament pod zbiornik zaprojektowano betonowy bez zbrojenia.

Pytanie 2

Proszę o uściślenie w przedmiarach grubości izolacji termicznej i rodzaju blachy płaszcza ocieplenia ( trapezowa, ocynkowana, powlekana-kolor ).

Odpowiedź

Grubość izolacji termicznej i rodzaj blachy płaszcza ocieplenia należy przyjąć zgodnie z projektem tj.

-         izolację termiczną z wełny mineralnej o gr.10 cm – mata LW-80

-         płaszcz zabezpieczający termoizolację z blachy trapezowej BT18 ocynkowanej 

Pytanie 3

Brak w przedmiarze urządzeń pomiarowych poziomu wody w zbiorniku i przewodów sterowniczych z rozdzielnią technologiczną

Odpowiedź

Zamawiający nie przewiduje montażu urządzeń pomiarowych poziomu wody w zbiorniku i przewodów sterowniczych z rozdzielnią technologiczną.

Pytanie 4

Proszę o potwierdzenie prawidłowości przedmiarów rurociągów technologicznych zewnętrznych oraz wewnętrznych zbiornika retencyjnego.

 Odpowiedź

Długość rurociągów technologicznych zewnętrznych i wewnętrznych należy przyjąć z dokumentacji projektowej.

Przekazany przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ ma jedynie charakter informacyjny i nie jest obligatoryjny ani w zakresie przyjętych w nich podstaw wyceny, ani ilości wykazanych robót. Może być traktowany jako pomocniczy do przygotowania oferty cenowej. Podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego stanowi dokumentacja projektowa – pkt.XVII SIWZ.

Pytanie 5

Zamawiający określił w przedmiarach urządzenia podając typ, który w sposób jednoznaczny wskazuje na ich producentów. Takie postępowanie jest niezgodne z art. 29 ust 2 i 3, chyba że celem Zamawiającego było poprzez podanie typu urządzenia wskazanie na jego wielkości i parametry jakim ma ono odpowiadać.

      Czy Zamawiający dopuszcza zatem zastosowanie analogicznych pod względem technicznym, spełniających żądane parametry urządzeń innych producentów aniżeli określonych w dokumentacji?

Odpowiedź

Zamawiający wskazał producenta opierając się na decyzji projektanta bazującego na istniejącym zbiorniku retencyjnym i zachowaniem właściwej pracy naczyń połączonych
z wykorzystaniem maksymalnej pojemności retencyjnej.

W uzgodnieniu z projektantem Zamawiający dopuszcza zastosowanie zbiornika retencyjnego innego producenta z zachowaniem parametrów takich samych jak podano
w dokumentacji technicznej.

 

--------------------------------------------------------------------------------------


OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

        wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp

Przedmiot zamówienia: ZBIORNIK RETENCYJNY WODY UZDATNIONEJ O POJ. V = 50 M3   W SIECIENIU GM. BRUDZEŃ DUZY, POW. PŁOCKI , WOJ. MAZOWIECKIE.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży 09 – 414 Brudzeń Duży, tel (024) 260 – 40 – 13,

 tel/fax (024) 260 – 40 – 81 , e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl .

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 40 – 13, cena SIWZ – 30 zł.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nw zakresu rzeczowego ;

-         zbiornik retencyjny o poj. 50 m3 DN 4500 z fundamentem ,  drabiną i izolacją  -  kpl 1

-         sieć wodociągowa   PCV Ø 110    - mb  28,5

-         sieć kanalizacji PCV Ø 150         - mb 17

 Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45.23.21.54-6 .

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący zał.  nr 3  z zastrzeżeniem wymienionym w pkt. XVII specyfikacji).

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2009 r.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum  36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji    

    elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy   

     Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  

    do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  

    upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z

    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik

    budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,  

    wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do

    właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat  

    przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia

    działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom 

    budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

    Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane  zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym - sekretariat, do dnia: 2009 – 09 – 09, do godz. 10:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009 – 09 – 09,  o godz. 11:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia  

      zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, 

      wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem

      fax-u, przy  czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich

      otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Krystyna Bańka    tel.

      (024) 260 40 81, fax (024) 260 40 13 .

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu  18.08.2009 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                            dnia  18.08.2009 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                             dnia  .....09.2009 r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, dnia  18.08.2009 r.


siwz_-_zbiornik__brudzen.doc 


zbiornik_zal_nr.5a.rar


zbiornik_zal_nr.5b.rar



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-10-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-01 11:26:56
  • Liczba odsłon: 1206
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4995129]

przewiń do góry