Brudzeń Duży, 02.10.2009r.
O.III.341-2/05/09
Ogłoszenie o zawarciu umowy
Zamawiający, Gmina Brudzeń Duży, pow. płocki informuje , że dnia 01 października 2009r. zawarto umowę na realizację zadania dotyczącego zamówienia publicznego p.n. :
” Ogrodzenie Gimnazjum w Brudzeniu Dużym i Szkoły Podstawowej w Sikorzu” z firmą:
PHUW KSEN Radosław Wojtasik 60-681 Poznań, Oś. B. Chrobrego 30/23
na kwotę brutto: 145 232,68 słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy dwieście trzydzieści dwa zł 68/100.
---------------------------------------------------------------------------
Brudzeń Duży, 17.09.2009 r.
O.III.341-2/06/09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) uprzejmie informujemy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Ogrodzenie Gimnazjum w Brudzeniu i Szkoły Podstawowej w Sikorzu” wybrano ofertę firmy: PHUW KSEN Radoslaw Wojtasik 60-681 Poznań, Oś. B. Chrobrego 30/23, która otrzymała maksymalną liczbę punktów ze względu na najkorzystniejszą cenę, która wynosi 145 232,68 słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy dwieście trzydzieści dwa złote 68 groszy.
Zamawiający kierował się kryterium oceny ofert - cena 100%.
Na przetarg wpłynęło 11 ofert.
Ocenie podlegało 8 ofert, które otrzymały następującą liczbę punktów:
oferta nr 2 :
Zakład Ogólnobudowlany Cezary Podralski, Krojczyn 64A, 87-610 Dobrzyń n/Wisłą zaoferowana cena zamówienia – 173 759,27 - 8,37 pkt
oferta nr 3 :
Ślusarstwo Roboty Budowlane Tadeusz Jeśko, 64-800 Chodzież, ul. Notecka 31
zaoferowana cena zamówienia –250 846,75 - 5,79 pkt
oferta nr 4 :
MIGOMAX Jacek Kwiatkowski, Suszki 46, 59-700 Bolesławiec
zaoferowana cena zamówienia – 156 690,36 – 9,27 pkt
oferta nr 6 :
FHU „JANBUD” Andrzej Jankowski, ul. 15 sierpnia 17, 87-605 Tłuchowo
zaoferowana cena zamówienia – 209 479,70 - 6,93pkt
oferta nr 7 :
BRAMAR – MET Sp. J. Jan Sobolewski, Paweł Krysztoporski, Rajec Poduchowny 160A, 26-613 Radom - zaoferowana cena zamówienia – 173 201,02 - 8,39 pkt
oferta nr 8 :
Zakład Usługowo Handlowy WIGMA Sp. z o. o. 09-409 Płock, ul. Walecznych 16m9
zaoferowana cena zamówienia –190 423,23 - 7,63pkt
oferta nr 9:
PHUW KSEN Radosław Wojtasik 60-681 Poznań, Oś. B. Chrobrego 30/23
zaoferowana cena zamówienia – 145 232,68 – 10 pkt
oferta nr 11 :
Zakład Usługowo - Handlowy METAL – PLAST H. Goryszewski, ul. Niechodzka 3,
06-400 Ciechanów - zaoferowana cena zamówienia –146 278,- 9,93 pkt
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych (jedn. tekst Dz. U. Z 2007r. Nr 223,poz.1655 z późn. zm.). odrzucono 3 następujące oferty:
oferta nr 1 :
FPUH „KAMIL” Cięcina, ul. Mickiewicza 43, 34-350 Węgierska Górka
Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych (jedn. tekst Dz. U. Z 2007r. Nr 223,poz.1655 z późn. zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Do oferty nie załączono kosztorysu, o którym mowa w dziale XVII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
oferta nr 5 firmy:
Zakład Produkcyjno–Usługowo–Handlowy W. Poniatowski, 09-407 Płock, ul. Otolińska 35/5
Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 2 w związku z art.. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych (jedn. tekst Dz. U. Z 2007r. Nr 223,poz.1655 z późn. zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Brak referencji, o których mowa w dziale IX ust. 1 pkt 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i 2 dokumenty (stwierdzenie przygotowania zawodowego i zaświadczeń MOIIB) nie poświadczone „za zgodność z oryginałem”.
oferta nr 10 :
IZOMAR Firma Budowlano – Montażowa, 09-402 Płock, ul. Antolka Gradowskiego 28
Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych (jedn. tekst Dz. U. Z 2007r. Nr 223,poz.1655 z późn. zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Brak referencji, o którym mowa w dziale IX ust. 1 pkt 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
----------------------------------------------------------------------------------------
odpowiedz_na_zadane_pytania_4.doc
odpowiedz_na_zadane_pytania_3.doc
odpowiedz_na_zadane_pytania_2.doc
odpowiedz_na_zadane_pytania_1.doc
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Ogrodzenie Gimnazjum w Brudzeniu i Szkoły Podstawowej w Sikorzu , pow. płocki, woj. mazowieckie.
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży 09 – 414 Brudzeń Duży, Tel (024) 260 – 40 – 13, tel/fax (024) 260 – 42 – 81 , e-mail: bosszem@wp.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 42 – 81, cena SIWZ – 30 zł.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia na terenie szkół gminy Brudzeń Duży obejmujących n/w elementy:
· Gimnazjum w Brudzeniu Dużym
- ogrodzenie z przęseł ogrodzeniowych stalowych 40 x 25 długości 2,5 m z profili
zimno giętych 20 x 20 o rozstawie 10 cm montowanych pod kątem 90º , wys. 1,30 m na
słupkach stalowych 60x60 z daszkiem na cokole – mb 321
(w jednym miejscu możliwość demontażu przęsła na okoliczność wjazdu samochodu –
element mocowany na śruby – od strony piekarni)
- brama stalowa przesuwna z siłownikiem elektromechanicznym ( 8 m i 6 m ) – kpl 2
- furtka stalowa szer. 1 m – szt. 2
· Szkoła Podstawowa Sikórz
- ogrodzenie z siatki stalowej powlekanej (kolor zielony) gr. 3,5 o oczkach 50x50 wys. 1,5 m na
słupkach stalowych o rozstawie 2,5 m na cokole – mb 177
(w jednym miejscu możliwość demontażu przęsła na okoliczność wjazdu samochodu –
element mocowany na śruby – od strony domków jednorodzinnych)
- cokół na fundamencie przy istniejącym ogrodzeniu – mb 85
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45.34.20.00-6 .
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2009 r.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum3 6 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do
właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym - sekretariat, do dnia: 2009 – 09 – 09, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009 – 09 – 09, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń,
wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem
fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Elżbieta Mrozowska – tel.
(024) 260 42 81, fax (024) 260 42 81.
19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 18.08.2009 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 18.08.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ....09.2009 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, dnia 18.08.2009 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Małkiewicz Teresa
- Data udostępnienia w BIP: 2009-10-02
- Informacja zaktualizowana przez: Małkiewicz Teresa
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-02 09:47:47
- Liczba odsłon: 5494
- Historia dokumentu: