----------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Brudzeń Duży – etap II Bądkowo Kościelne, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.
Zamawiający:
Gmina Brudzeń Duży,
09-414 Brudzeń Duży,
tel. (024) 260 40 13, tel/fax (024) 260 40 23,
e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23, cena SIWZ – 50 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Brudzeń Duży – etap II Bądkowo Kościelne.
Przedsięwzięcie obejmuje:
- rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni asfaltowej - 160 m2
- demontaż istniejącej sieci kanalizacyjnej - 136 mb
- wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø 200 - 647 mb
- wykonanie przyłączy kanalizacyjnych z rur PVC Ø 160 - 105 mb / szt.15
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45 23 24 10-9; 45 23 31 40 -2.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w rozdz. IX specyfikacji.
3. Termin realizacji zamówienia: do 25.09.2009r.
4. Okres wymaganej gwarancji – 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ
2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych – doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Dla osoby pełniącej funkcję techniczną należy załączyć dokumenty stwierdzające, że posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rozmiaru rzeczowego (wymagane doświadczenie: 2 zadania dotyczące budowy sieci kanalizacyjnej z przyłączami) daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie– Załącznik Nr 4
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt.2,3 i w pkt.4 spełnia każdy z Wykonawców
b) warunek określony w pkt. 5,6 i w pkt. 7 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym , pok.- sekretariat, do dnia: 2009-08-19, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1, w dniu: 2009-08-19, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium,
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków
oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy
czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Zygmuntowicz – tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 23.
19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 29.07.2009 r.
Brudzeń Duży, dnia 29.07.2009 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2009-08-27
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-29 15:49:47
- Liczba odsłon: 634
- Historia dokumentu: